איציק שמולי: "אין פתרון אחר זולת מהיפרדות מהפלסטינים"

איתי גדסי No Comments on איציק שמולי: "אין פתרון אחר זולת מהיפרדות מהפלסטינים"

המערכת הפוליטית בישראל, מגיבה לדבריו של מנהל 'תוכנית השלום' בבית הלבן ג'ראד קושנר על הצגת התוכנית לאחר הבחירות. איחוד מפלגות הימין: "התוכנית טומנת בחובה סכנה ברורה ומידית לקיומה של מדינת ישראל"

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

התגבות במערכת הפוליטית בישראל, לדבריו של מנהל תוכנית השלום בבית הלבן ג'ראד קושנר, בריאיון היום (שני) לחדשות "סקיי ניוז" בערבית, כי "בתוכנית החדשה יקבעו גבולות ברורים ותהיה הנהגה אחת מאוחדת לפלסטינים במטרה להגיע להסדר קבע מול הפלסטינים".

יו"ר סיעת העבודה, ח"כ איציק שמולי, הגיב לדבריו של קושנר: "מתוך ידידות אמת עם ישראל ומחויבות אמת לביטחונה ולעתידה- טראמפ, כמו קודמיו, מבין שאין אופציה אחרת זולת היפרדות מהפלסטינים. אנחנו כאן והם שם. נדרשת הנהגה אחראית שתראה בתכנית הזדמנות ולא איום; שותפות ליכוד-בוגי-גנץ, שעליה דיבר לפיד אמש, תתעלם ותסרב. 'העבודה' שתהא חזקה דיו תוכל להשפיע דרמטית להובלת החלופה בצוותא עם שותפים נוספים בממשלה".

באיחוד מפלגות הימין (הבית היהודי, האיחוד הלאומי ועוצמה לישראל) אמרו: כי תכנית השלום של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, "שתובא מיד לאחר הבחירות, טומנת בחובה סכנה ברורה ומידית לקיומה של מדינת ישראל".

 



0 תגובות